ÜRÜNLERİNİZ SINIRLI STOKLU. ACELE EDİN
SIKÇA SORULAN SORULAR
  Sayfa:1/1  Ürün Sayýsý:68 
Siparişinizi tamamlayabilmek için öncelikle hesap oluşturmanız gerekmektedir. İster siteye ilk geldiğinizde, ister beğendiğiniz ürünleri sepete attıktan sonra alışverişinizi tamamlamak için üye giriş ekranında şifrenizle giriş yapabilir ya da yeni üyelik oluşturabilirsiniz. Üyelik aşamasını geçtikten sonra sipariş ekranlarını adım adım takip ederek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
Aradığınız ürünü üst menüde yer alan Makyaj, Cilt Bakımı, Aksesuar ana kategorileri aracılığıyla ya da yine menünün sağ üst tarafında yer alan arama alanında istediğiniz ürün ile ilgili anahtar kelimeleri yazarak hızlı bir şekilde arama yapabilirsiniz.
Kargoya teslim edilmiş görünen siparişler 3 iş günü içerisinde size ulaşmadıysa, 0850 333 03 19 numaralı telefondan çağrı merkezimize ulaşarak ya da sitedeki iletişim formunu doldurarak bilgi isteyebilirsiniz. Ayrıca, size e-posta aracılığıyla ulaşan kargo takip numarasıyla, www.yurticikargo.com web sitesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.
Ödemesini gerçekleştirdiğiniz siparişlerin teslimat adresi değişimi, ürünleriniz kargo şirketine teslim edilmemiş ise gerçekleştirilebilir. Talebinizi çağrı merkezimizi 0850 333 03 19 numaralı telefondan arayarak iletebilirsiniz.
Flormar'da ürün teslimatı Yurtiçi Kargo ile yapılmaktadır. Size e-posta aracılığıyla ulaşan kargo takip numarasıyla, www.yurticikargo.com web sitesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.
Flormar’dan verdiğiniz siparişler bize online olarak ulaşır. Yaptığınız ödeme tutarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Eklemek istediğiniz ürün için yeni bir sipariş oluşturmalısınız.
Siparişiniz sırasında oluşan tüm problemler için 0850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da iletişim formumuzu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.
60 TL ve altında yapacağınız siparişlerde 4,99TL kargo ücreti ödenmektedir. 60TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti alınmamaktadır.
Siparişiniz tamamlandıktan sonra ortalama 2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Özel günlere ait kampanya dönemlerinde kargo teslim süresi 7 iş gününü bulabilmektedir.
Size e-posta aracılığıyla ulaşan kargo takip numarasıyla, www.yurticikargo.com web sitesinden siparişinizin durumunu kontrol ederek, size en yakın Yurtiçi Kargo şubesinden kargonuzu teslim alabilirsiniz. Lütfen şubenizle irtibata geçiniz.
Özel teslim saati ve günü seçimi yapılmamaktadır.
Siparişinizin durumunu Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz. Siparişiniz ortalama 2 iş günü içinde kargoya teslim edildikten sonra, size e-posta ile ulaştırılacak kargo takip numaranızı www.yurticikargo.com sayfasına giderek Gönderi > Sorgula bölümünden kargonuzun nerede olduğunu takip edebilirsiniz.
Siparişiniz ortalama 2 iş günü içinde kargoya teslim edildikten sonra, size e-posta aracılığıyla ulaşan kargo takip numarasıyla, www.yurticikargo.com web sitesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.
Ödeme işleminiz gerçekleştiğinde, işleminizin başarılı olduğunu belirten sayfaya yönlendirilecek ve sipariş detaylarını içeren bir e-posta, kayıtlı e-posta adresinize gönderilecektir. Her türlü sorunuz için iletişim formu ya da hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında 0 850 333 0 319 numaralı çağrı merkezimiz aracılığıyla bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Siparişinizi kargo firmasından teslim alırken, mutlaka tüm ürünlerin eksiksiz ve hasarsız olduğunu kontrol ediniz. Eğer teslimat eksik veya hasarlı ise, tutanak tutarak kargonuzu teslim almayınız. Kargodan kaynaklanmayan hasar durumlarında çağrı merkezimizi 0 850 333 0 319 numaradan arayarak ya da iletişim formunu doldurarak bize ulaşabilirsiniz. Ürününüzü faturanızla birlikte E-ticaret Departmanı / Kosan Kozmetik Flormar / Gebze Organize Sanayi Bölgesi Şehabettin Bilgisu Caddesi No:604 Gebze/Kocaeli adresine, Yurtiçi Kargo karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Gerekli incelemeler tamamlandıktan sonra size bilgi verilecektir.
Sepetim alışverişiniz sırasında sepetinize eklediğiniz tüm ürünleri görebildiğiniz bir sayfadır. Sepetim bölümüne sağ üstteki Sepet ikonunun üzerine gelerek ulaşabilirsiniz. Burada seçtiğiniz ürünlere ait renk, adet ve toplam fiyat bilgilerini görüntüleyebilirsiniz. Satın Al butonuna tıklayarak Sepetim sayfasına ulaşabilirsiniz. Bununla birlikte eğer varsa Promosyon Kodu’nuzu sepete ekleyebilir, kargo bedeli dahil toplam ödemeniz gereken tutarı görebilir, Alışverişe Devam Et butonuna tıklayarak alışverişe devam edebilir ya da Devam Et butonu ile bir sonraki ekrana geçebilirsiniz. Öncesinde üyelik girişi yaptıysanız doğrudan adres bilgilerinizi göreceğiniz Teslimat sayfasına ulaşacaksınız. Eğer üyelik girişi yapmadıysanız karşınızda giriş yapabileceğiniz ya da hesap oluşturabileceğiniz sayfayı göreceksiniz.
Promosyon Kodu alanını, sepet sayfasının altında görebilirsiniz. Bu alana kodunuzu girerek doğrulayabilirsiniz. Eğer kuponunuz geçerliyse, Promosyon Kodum alanının altında yararlandığınız avantajı görebilirsiniz.
Sepetinize hediye ekleyebilmek için gereken koşulları sağlamanız gerekmektedir. Sepetteki hediyelerinizi Sepet sayfasında seçerek sepet listenize eklenmesini sağlayabilirsiniz.
Faturanız, siparişiniz sırasında belirttiğiniz Teslimat Adresi’ne ürünleriniz ile birlikte gönderilmektedir.
Kurumsal fatura kestirerek flormar.com.tr üzerinden sipariş vermeniz mümkün değildir. Kurumsal olarak sipariş vermek için lütfen 0 850 333 0 319 numaradan çağrı merkezimize ulaşın.
Siparişinizi kargo firmasından teslim alırken, mutlaka tüm ürünlerin doğru ve eksiksiz olduğunu kontrol ediniz. Eğer teslimat yanlış ya da eksik ise, tutanak tutarak kargonuzu teslim almayınız. Kargodan kaynaklanmayan durumlarda, 0 850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da iletişim formunu doldurarak bize ulaşabilirsiniz. Ürününüzü faturanızla birlikte E-ticaret Departmanı / Kosan Kozmetik Flormar / Gebze Organize Sanayi Bölgesi Şehabettin Bilgisu Caddesi No:604 Gebze/Kocaeli adresine, Yurtiçi Kargo karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Gerekli incelemeler tamamlandıktan sonra size bilgi verilecektir.
Aynı üründen daha fazla adette almak istiyorsanız sepetiniz içerisinde adeti değiştirebilirsiniz.
Web sitemizden aynı gün içerisinde güvenliğiniz açısından en fazla 5 ayrı sipariş oluşturabilirsiniz.
Sitenin en üstünde yer alan Üyelik bölümünde bulunan Hemen Üye Olun linkine tıklayıp bilgilerinizi doldurarak üyelik işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Dilerseniz Facebook ile Üye Ol butonuna tıklayarak Facebook ile giriş yapabilir ve daha hızlı bir şekilde hesap oluşturabilirsiniz. Hesabınız başarıyla oluşturulduktan sonra hesap bilgilerinizi içeren bir e-posta alacaksınız. Lütfen e-posta hesabınızdaki Junk/Gereksiz bölümünü de kontrol ederek, Flormar.com.tr'den gelen gönderileri güvenli listeye ekleyiniz.
Lütfen öncelikle üye olduğunuz e-posta ve şifrenizi kontrol ediniz. Şifrenizi unuttuysanız Şifremi Unuttum linkine tıklayarak e-postanıza gelen link üzerinden yeni şifre oluşturabilirsiniz. E-posta ve şifre bilgilerinizi doğru olarak girmenize rağmen, hesabınıza ulaşamıyorsanız 0 850 333 0 319 numaradan çağrı merkezimizi arayabilir ya da iletişim formunu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Web sitemizde farklı teslimat adresleri oluşturabilirsiniz. Siparişiniz sırasında Teslimat sayfasında Düzenle alanına tıklayarak açılan ekranda sağ tarafta bulunan kısımdan daha önce belirlemiş olduğunuz teslimat adreslerinden herhangi birini seçebilirsiniz. Yeni bir adres oluşturmak istiyorsanız yine aynı ekranda sol taraftaki gerekli alanları doldurmanız gerekir.
Giriş yaptıktan sonra Kişisel Bilgilerim bölümünde bilgilerinizin yer aldığı bölümden değiştirebilirsiniz.
Üyelik bilgileriniz ile giriş yaptıktan sonra menüdeki Kişisel Bilgilerim bölümünden dilediğiniz zaman güncelleyebilirsiniz.
E-bülten üyeliği ile Flormar'ın güncel kampanya, indirimlerinden ve yeniliklerinden kayıtlı e-postanız üzerinden haberdar olabilirsiniz. Flormar.com.tr'de üyelik oluşturarak ise özel fırsatların sunulduğu eşsiz bir alışveriş deneyimi yaşayabilirsiniz. Flormar.com.tr’de alışveriş yapabilmek için öncelikle hesap oluşturmanız gerekir. Ayrıca Flormar hesabınızda istediğiniz ürünü favorilerinize ekleyebilir, satın aldığınız ürünler hakkında yorumlarınızı iletebilir ve önceden sipariş verdiğiniz ürünleri kolay bir şekilde tekrar sepetinize ekleyebilirsiniz.
Şifrenizi unuttuysanız Üyelik bölümünde bulunan Şifremi Unuttum linkine tıklayın. Karşınıza çıkan sayfada e-posta adresinizi girin. Kısa süre içerisinde e-posta adresinize bir link gönderilecektir. Bu link üzerinden yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.
Favorilerim, beğendiğiniz ürünlere hızlıca tekrar ulaşabilmenizi sağlar. Bunu yapabilmek için istediğiniz ürünün sayfasında kalp simgesine tıklayın. Favorilerinizi görüntülemek için üye girişi yaptıktan sonra menüden Favorilerim bölümünü seçerek daha önce eklediğiniz ürünlere ulaşabilirsiniz. Bu bölümde yer alan ürünleri istediğiniz zaman bu sayfa üzerinden favorilerinizden çıkarabilir veya dilediğiniz ürünleri seçerek toplu halde sepetinize ekleyebilirsiniz.
Üyeliğinizi iptal etmek için üyelik bilgileriniz ile giriş yaptıktan sonra Kişisel Bilgilerinizin yer aldığı menüdeki "Hesap Kapatma" bölümünden hesabınızı kapatabilirsiniz.
Flormar iş ve staj başvuruları için iletişim formumuzu doldurabilir ya da 0 850 333 0 319 numaralı çağrı merkezimizi arayarak bildirebilirsiniz.
Flormar bayilik açma talepleriniz için sayfanın en altında yer alan Franchise sayfasında bulunan formu doldurabilir, 0 850 333 0 319 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden ya da franchise formu üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Başvurularınız için 0 850 333 0 319 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden ya da iletişim formu üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Başvurularınız için 0 850 333 0 319 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden ya da iletişim formu üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Web sitemizin en üstünde yer alan Mağazalar bölümünü tıklayıp ülke / şehir seçerek Flormar noktalarının iletişim adres ve telefonlarına ulaşabilirsiniz. Ya da Konum butonuna tıklayarak size en yakın mağazaları görüntüleyebilirsiniz.
Mağazalarımız ile ilgili görüş ve önerilerinizi 0850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da iletişim formunu doldurarak bildirebilirsiniz.
Flormar her zevke ve ihtiyaca yönelik yüzlerce ürününü dünyada 6 kıtada 100'den fazla ülkede satışa sunuyor. Flormar mağazalarının bulunduğu satış noktalarını öğrenmek için web sitemizin en üstünde yer alan Mağazalar bölümünü tıklayabilirsiniz.
Online satış sitemiz flormar.com.tr’den verdiğiniz siparişinizi iade etmek için; web sitemizden almış olduğunuz ürünleri tahrip etmeden/bozmadan, kullanmadan teslim tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde teslim aldığınız şekli ile çağrı merkezimize 0 850 333 0 319 numaralı telefondan ulaşarak ya da sitede bulunan iletişim formunu doldurarak talebinizi iletebilirsiniz. ALICI’nın istekleri ya da açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan, makyaj malzemeleri, kişisel bakım ürünleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Mesafeli Satış Sözleşmeleri Hakkında Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ürünlerinizi faturanızla birlikte E-ticaret Departmanı / Kosan Kozmetik Flormar / Gebze Organize Sanayi Bölgesi Şehabettin Bilgisu Caddesi No:604 Gebze/Kocaeli adresine, Yurtiçi Kargo karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürünleriniz firmamıza ulaştığında işlemleriniz 5 iş günü içerisinde tamamlanacaktır. İade süreciniz tamamlandığında size e-posta ile bilgi verilecektir. Siparişinizdeki ürünlerden bir ya da birkaçını değiştirmek isterseniz, Flormar satış noktalarında ürün testerını satış danışmanı yardımı ile deneyerek kendinize en uygun rengi bulup, değişiminizi gerçekleştirebilirsiniz. Ürününüzün rengini değiştirmek istediğinizde dikkat etmeniz gereken unsurlar: Kullanılmamış ürününüzü mutlaka faturası ile birlikte getirmeniz gerekmektedir. Yukarıda bahsedilen yönetmelik hükmü gereği kullanılmış veya faturasız ürünlerin renk değişimi yapılamamaktadır. Ürününüzü başka bir ürün ile değiştirmek istediğinizde en az fatura bedeli veya daha yukarı tutarda bir ürünle değiştirmelisiniz. Mevcut ürününüzün fatura bedeli, yeni alacağınız üründen az ise ilave tutarı mağazamızda ödeyebilirsiniz. Size en yakın Flormar satış noktalarına ulaşmak için tıklayınız.
Ürünleriniz firmamıza ulaştığında kredi kartı ile yapılan ödemeniz, 7 iş günü içerisinde bankanıza iade edilir. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı hesap özeti döneminde hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili iade işleminin başarıyla gerçekleştiği ile ilgili e-posta aldıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza iade edilmektedir.
Online satış sitemiz flormar.com.tr’den verdiğiniz siparişiniz ile ilgili cayma hakkınızı kullanmak için; web sitemizden almış olduğunuz ürünleri tahrip etmeden/bozmadan, kullanmadan teslim tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin teslim aldığınız şekli ile çağrı merkezimize 0 850 333 0 319 numaralı hattan ulaşarak ya da sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak talebinizi iletmelisiniz. Ürününüzü faturanızla birlikte E-ticaret Departmanı / Kosan Kozmetik Flormar / Gebze Organize Sanayi Bölgesi Şehabettin Bilgisu Caddesi No:604 Gebze/Kocaeli adresine, Yurtiçi Kargo karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürününüz firmamıza ulaştığında işlemleriniz 2 iş günü içerisinde tamamlanacaktır. Süreciniz tamamlandığında size e-posta ile bilgi verilecektir.
Web sitemizde stoklarda tükenen ürünler, üretim süresine bağlı olarak tekrar satışa sunulabilmektedir. Stoğu biten ürünleri Stoğu Gelince Haber Ver fonksiyonu üzerinden takip edebilirsiniz.
Flormar.com.tr sadece Türkiye sınırları içindeki illere ürün gönderimi yapmaktadır.
Hesabınız ile giriş yaptıktan sonra yorum yapmak istediğiniz ürünün sayfasına giderek, alt bölümden ürün ile ilgili değerlendirmenizi yapabilir ve yorumlarınızı iletebilirsiniz. Eğer ilk kez bu alanı kullanıyorsanız, sizden ekranda diğer kullanıcılara göstermek üzere bir kullanıcı adı oluşturmanız istenecektir.
Birkaç kez denemenize rağmen sayfaya erişemiyorsanız iletişim formunu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Gizlilik Politikamıza sayfanın en altında yer alan "Gizlilik Politikası" sayfasına tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Kullanım Koşullarına ulaşabilmek için sayfanın en altında yer alan "Kullanım Koşulları" sayfasına tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Sitemizden kredi kartı ve havale ile alışveriş yapılabilmektedir. Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.
Havale ile sipariş verdiğinizde en geç 3 iş günü içerisinde sayfada belirtilen banka hesaplarından birine ödeme yapılmalıdır. Ödemesi gerçekleştirilen siparişler 2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Ödemenizi yaparken tam tutarı aktardığınızdan ve açıklama kısmına sipariş numaranızı yazdığınızdan emin olmalısınız. ATM üzerinden yapılan havale işlemlerinde bazı bankalar işlem ücreti alabilmektedir. Tahsil edilen bu bedel Flormar’ın sorumluluğunda değildir, detaylar ile ilgili bankanız ile irtibata geçebilirsiniz.
Sitemizden kredi kartı ve havale ile alışveriş yapılabilmektedir.
27.09.2016 tarihinde 29840 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan Banka Kartları Ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik’e göre kozmetik ürünlerinin kredi kartıyla gerçekleşen alımlarında taksit uygulanamayacağı hüküm altına alınmıştır. Bu sebeple 27.09.2016 tarihi itibariyle kozmetik ürün alımlarında kredi kartları ile taksitle ödeme yapılması mümkün değildir. Detaylı bilgi için buraya tıklayınız
Kredi kartı ile ödeme seçeneğinde isterseniz 3D Secure seçeneğini kullanabilirsiniz. Yapı Kredi Bankasına ait kredi kartları ile yapılacak ödemeler otomatik olarak 3D Secure üzerinden gerçekleştirilecektir.
Kredi kartı bilgilerinin siteden bankaya aktarılması süreci, bankaların sunduğu maksimum güvenlik sistem altyapısı ile gerçekleşmektedir. Söz konusu güvenliğin çok sayıda bileşenin yanında, CVV2/CVC2 kodu da çalıntı kart veya kart bilgileri ile alışverişe karşı önlem olarak sitemizde kullanılmaktadır. Ayrıca dilerseniz 3D Secure seçeneğini de kullanabilirsiniz.
Kredi kartınızdan eksik veya fazla çekilmesi durumunda, 0 850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da iletişim formunu doldurarak bildirebilirsiniz.
Flormar kampanya ve fırsatlarından haberdar olmak için en üstteki Üyelik bölümüne tıklayarak hesap oluşturabilir ya da sayfanın sağ altında bulunan E-Bültene Abone Ol alanından gerçekleştirebilirsiniz.
Flormar.com.tr'de sunulan kampanyalar mağaza ile bazen farklılık gösterebilmektedir. Kampanyaları kaçırmamak için size Flormar'dan gönderilen e-postaları takip edebilir ve sitemizi ziyaret edebilirsiniz.
Flormar ile ilgili tüm istek, talep ve görüşlerinizi 0 850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak bildirebilir, , ya da sitede bulunan iletişim formunu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.
Toplu sipariş taleplerinizi iletişim formunu doldurarak ya da 0 850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak bize iletebilirsiniz..
İletişim tercihlerinizi değiştirmek için dilerseniz üyelik bilgileriniz ile giriş yaptıktan sonra Kişisel Bilgilerinizin yer aldığı menüden gerekli değişiklikleri yapabilir, dilerseniz de gönderilen e-postaların en altında bulunan “Flormar e-bülten üyeliğinizi iptal etmek için tıklayınız" bölümüne tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz. SMS almak istemiyorsanız, 0 850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak , ya da sitede bulunan iletişim formunu doldurarak bize iletebilirsiniz.
Şu an için deneme boyu ürünlerimiz bulunmamaktadır. Dilerseniz size en yakın mağazaya giderek testerlardan faydalanabilirsiniz.
www.flormar.com.tr adresinden ürün içerik bilgilerine ulaşabilir, 0 850 333 03 19 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da iletişim formunu doldurarak bilgi alabilirsiniz.
Ürünler ile ilgili şikayet ve taleplerinizi 0 850 333 03 19 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da sitede bulunan iletişim formunu doldurarak bize iletebilirsiniz.
Firmamız tarafından ürünlerimizin üretimi aşamasında hayvanlar üzerinde test yapılmamaktadır.
"Flormar Gebze Organize Sanayi Bölgesin'de kurulu 21.000m2 lik üretim ve depo alanında yer almaktadır. ISO 9001:2008 ve ISO 22716 GMP( Kozmetik Standartları)na sahip Flormar Kalite Kontol Departmanı üretimin her aşamasında, modern laboratuvarlarda ürünleri test ederek, yüksek kalite kontrol uygulamaktadır. "
Ürünlerimizin kullanım ömrünü uzatabilmek için oda sıcaklığında, temiz ve ışıktan uzak yerlerde muhafaza edilmelidir.
"Son kullanma tarihleri ürünlerin üzerindeki etikette ve kutuda belirtilmiş olup üretim tarihinden itibaren 5 yıldır(Örnek: ED:17.10.18). Ambalajın, etiketin veya kutunun üzerinde kavanoz vinyeti şeklindeki ikonun üzerinde(Örnek: 6M) yazan bilgi ürünün açıldıktan sonraki kullanım süresini belirtmekte olup 6,12, 18, 24 ve 36 ay olarak ürüne göre değişmektedir. "
Güzellik bölümündeki Yüz grubuna ait "Doğru Ürün Uzmanı" aracını kullanarak size uygun renk ve ürünü seçebilir veya size en yakın Flormar şubemizden Güzellik Uzmanlarımızdan yardım alabilirsiniz.
  Sayfa:1/1  Ürün Sayýsý:68