ÜRÜNLERİNİZ SINIRLI STOKLU. ACELE EDİN
İADE İŞLEMLERİ

Aldığınız her ürün, firmamızın garantisi altındadır.

Web sitemizden almış olduğunuz ürünü tahrip etmeden/bozmadan, kullanmadan teslim tarihinden itibaren ondört (14) gün içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Alıcının istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan, makyaj malzemeleri, kişisel bakım ürünleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların alıcı tarafından açılmış olması halinde iadesi Mesafeli Satış Sözleşmeleri Hakkında Yönetmelik gereği mümkün değildir. İade etmek istediğinizde 0 850 333 0 319 numaralı telefondan müşteri hizmetleri yetkilisine ulaşarak ya da iletişim formu üzerinden talebinizi iletiniz. Bildiriminizi takiben ürünlerinizi faturanın arkasında yer alan iade formu ve faturanızla birlikte E-ticaret Departmanı / Kosan Kozmetik Flormar / Gebze Organize Sanayi Bölgesi Şehabettin Bilgisu Caddesi No:604 Gebze/Kocaeli adresine, Yurtiçi Kargo karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim almadan önce kargo firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. Tutanak tutturmamanız durumunda, ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Üründe herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve bunun gibi durumlarının tespit edildiği ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilmediği durumlarda ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.

Ürünü iade etmeniz halinde, iade işleminiz ürün firmaya ulaştığı andan itibaren yedi (7) iş günü içerisinde sonuçlanacaktır.

İade işleminin onaylanmasından sonra kredi kartı iadeleri 5 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı ekstre döneminde hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir.

Ürün size ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek ürün şikayetleri için, 0 850 333 0 319 numaralı telefondan müşteri hizmetleri yetkilisine ulaşabilirsiniz. Sorunun kullanıcı kaynaklı olmadığının tespit edilmesi durumunda telafisi yapılacaktır.