İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKASI

Şirketimiz

  • Görevinin gerektirdiği bilgi ve beceriye sahip kaliteli insan gücünü bünyesine kazandırmayı,
  • Çalışanlarının yaratıcılıklarını kullanabilecekleri ve fikirlerini dile getirebilecekleri, etkin bir iletişim ve motivasyon ortamı sağlamayı,
  • Farklı bakış açıları ve bilgi birikimlerini bir arada barındıran katılımcı yönetim politikası izlemeyi,
  • Çalışanlarının kişisel ve mesleki gelişimlerini ön planda tutarak, sürekli öğrenme ve gelişimi desteklemeyi,
  • Çalışan performanslarını objektif kriterlerle değerlendirerek, yüksek performansı ödüllendirmeyi ve teşvik etmeyi,
  • Yenilikçi insan kaynakları uygulamalarını hayata geçirerek, çalışanlarına daima en iyiyi sunmayı insan kaynakları politikası olarak benimsemiştir.

İşe Alım Süreçleri

  • Doğru adayı uygun pozisyonla eşleştirmeyi amaçlayan işe alım sürecinde, açık pozisyonlar için, kariyer portalları ve bireysel başvurular değerlendirilerek, adaylar ön görüşmeye davet edilir.
  • İnsan Kaynakları Departmanı ile yapılan ön görüşme sonucunda uygun görülen adaylara, pozisyonun gerekliliğine göre, kişilik envanteri, yabancı dil testi, değerlendirme merkezi ve vaka çalışmaları uygulanır. Kısa listeye alınan adayların, ilgili bölüm yöneticileri ile görüşmeleri sağlanır.
  • Göreve başlayan çalışanlarımızın oryantasyon eğitimleri ile göreve adaptasyon sağlanır.
  • İş ilanlarımıza Kariyer.net, Secret CV ve Linkedin’den ulaşabilirsiniz.

Eğitim ve Gelişim Sistemi

  • İnsan kaynağına büyük önem veren, bu anlamda sürekli eğitim ve gelişimi hedefleyen Flormar’da, çalışanların talepleri, pozisyonun gerektirdiği yetkinliklerdeki gelişim alanları, yıllık hedeflerini gerçekleştirmeleri için ihtiyaç duydukları eğitimler, kişisel ve mesleki gelişim ihtiyaçları dikkate alınarak yıllık eğitim planları hazırlanır.
  • Bu süreç, pozisyon ve unvan bazında liderlik gelişim programları ve koçluk çalışmaları ile desteklenir.
  • Mağazalarımızda çalışan personelimiz işe girişten itibaren geniş bir oryantasyon programı ile güzellik alanında fark yaratan birçok eğitim almaktadır.
  • Gerçekleşen eğitimler sonunda katılımcılarımızın eğitimlerle ilgili değerlendirmeleri dikkate alınarak, eğitim organizasyonlarında da sürekli gelişim hedeflenir. Saat ücretli çalışanların zorunlu, teknik ve mesleki eğitimleri ile ağır ve tehlikeli işlerde çalışma standartlarına göre eğitim ihtiyaç analizleri yapılır. Bu eğitimler akredite kurumlar aracılığı ile düzenlenmektedir.

Performans Yönetim Sistemi

  • Flormar da performans yönetimi; hedef belirleme, hedef takibi, ara dönem ve sene sonu değerlendirmeleri ile aksiyon ve geri bildirim süreçlerinden oluşur.
  • Performans Yönetim Sistemi, diğer İnsan Kaynakları uygulamaları ile birlikte, online ortamda yürütülmektedir.
  • Flormar’da performans yönetim sistemiyle şirket hedeflerinin çalışanlara yayılması, çalışanların hedeflerini gerçekleştirmedeki başarılarının ölçülmesi ve ödüllendirilmesi, yetkinliklerinin belirlenerek ileriye yönelik bireysel gelişimlerinin planlanması sağlanır.
  • Performans Yönetim Sistemi Eğitim ve Gelişim, Kariyer Yönetimi süreçlerine girdi teşkil etmektedir.

Ücretlendirme ve Yan Haklar

  • Flormar da unvandan ve fonksiyondan bağımsız, işin içeriğine dayalı bir iş değerlendirme sistemi uygulanır. İş büyüklükleri kademeler bazında sıralanarak ücret politikaları belirlenir.
  • Ücret Sistemimizin amacı; çalışanların toplam gelirlerini güncel ücret piyasasına göre oluşturulmuş rekabetçi ve adil kurumsal politikalar çerçevesinde belirlemektir.
  • Bunun yanı sıra performansı ayrıştırıp ödüllendirerek çalışanı motive edecek bir ücret sistemi kullanılmaktadır. Bireysel ücretler; bireysel performans sonuçları, ücret araştırmaları, ekonomik göstergeler, şirketin ödeyebilme gücü ve şirket içi denge doğrultusunda, yılda bir kez değerlendirilip gözden geçirilir.
  • Flormar her yıl çeşitli ücret araştırmalarına katılarak ücret ve yan fayda stratejisini gözden geçirir.