{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no", "phone": "" } }, "extraData": { "cd_userHashedEmail": "", "cd_userHashedPhone": "" } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }

FLORMAR WHATSAPP HATTI KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI AYDINLATMA METNİ

FLORMAR WHATSAPP HATTI

KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI AYDINLATMA METNİ

İşbu Aydınlatma Metni’nde, kişisel verilerinizin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ve ilgili mevzuata uygun olarak, veri sorumlusu olan ve “Acıbadem Mah. Çeçen Sokak, Akasya Evleri Sit. A (Kule) Blok Apt. No: 25 A/1 Üsküdar, İstanbul” adresinde yer alan Kosan Kozmetik Pazarlama ve Tic. A.Ş. (“Flormar” veya “Şirket”) nezdinde işlenmesine ilişkin esaslar aşağıda belirtilmiştir.

1. Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Şirketimiz tarafından sunulan WhatsApp uygulaması üzerinden müşteri hizmetlerinden faydalanma imkanı faaliyeti kapsamında toplanan ad, soyad, telefon numarası ve görüşmeler kapsamında başkaca veri paylaşmanız halinde ilgili kişisel verileriniz, Kanun tarafından öngörülen temel ilkelere uygun olarak müşteri temsilcilerimizle mal ve hizmet satış sonrası destek hizmetlerinin yürütülebilmesi, müşteri memnuniyeti işlemlerinin ifası, şikayet, öneri ve soruların yanıtlandırılması amacıyla işlenmektedir.

2. İşlenen Kişisel Verilerin Aktarıldığı Yerler ve Aktarım Amacı

Kişisel verilerin işlenme amacı ile verilerin aktarım amacı paralellik göstermektedir. Kişisel verileriniz, Kanun’a uygun olarak talep edilmesi halinde resmi merciler, kurum ve kuruluşlar ile amaçla bağlantılı olarak WhatsApp üzerinden müşteri hizmeti sunmamızı sağlayan hizmet tedarikçimizle iş ortaklarımıza aktarılabilmektedir. Kişisel verileriniz bu doğrultuda yurt dışına aktarılabilmektedir. Kişisel verilerin aktarım süreci, Kanun’un 4. Maddesinde yer alan genel ilkelere riayet edilerek, 8. ve 9. maddesinde belirlenen şartlara uygun bir şekilde yürütülmektedir.

Şirketimiz, WhatsApp destek hattı üzerinden kullanıcılarla iletişim kurmaktadır. Kullanıcılar, WhatsApp uygulaması aracılığıyla tamamen kendi inisiyatifleriyle Şirketimizle iletişime geçmektedir. Bu nedenle, kişisel verileriniz Şirketimiz tarafından yurt dışına aktarılmamakta olup, WhatsApp LLC tarafından sunulan hizmet kapsamında WhatsApp'ın gizlilik politikaları ve kişisel veri işleme koşulları doğrultusunda yurt dışına aktarılabilecektir. Konuya ilişkin detaylı bilgi için WhatsApp’ın gizlilik politikasını inceleyebilirsiniz.

3. Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz tarafınızca doldurulmakta olunan elektronik form vasıtasıyla veya hizmetimizde bulunan bölüme yazılı olarak paylaşmanız halinde kısmen otomatik olan veya otomatik olmayan yöntemlerle toplanmaktadır. Kişisel verileriniz, 5/2 (f) hükmü uyarınca temel hak ve özgürlüklerinize zarar vermemek kaydıyla, meşru menfaatlerimiz için zorunlu olması hukuki sebebine dayanılmak suretiyle işlenmektedir.


4. Veri Sorumlusuna Başvuru Yolları ve Haklarınız

Kanun’un 11. maddesi uyarınca, Şirketimize başvurarak, kişisel verilerinizin; a) işlenip işlenmediğini öğrenme, b) işlenmişse bilgi talep etme, c) işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, d) yurt içinde / yurt dışında transfer edildiği tarafları öğrenme, e) eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme, f) Kanun’un 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme, g) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (e) ve (f) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, h) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, i) Kanun’a aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahipsiniz.

Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, internet sitemizden ulaşabileceğiniz başvuru formunu doldurarak Şirket’in “Acıbadem Mah. Çeçen Sokak, Akasya Evleri Sit. A (Kule) Blok Apt. No: 25 A/1 Üsküdar, İstanbul” adresine posta yoluyla veya kvkk@flormar.com adresine e-posta göndererek iletebilirsiniz.

Şirketimiz taleplerinizi, talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, ücret alınabilir. Şirketimiz talebi kabul edip işleme koyabilir veya gerekçesini açıklayarak talebi yazılı usulle reddedebilir.

Yukarıda belirtilen prosedür takip edilerek gerçekleştirilen başvurunun reddedilmesi, verilen cevabın yetersiz bulunması veya süresinde başvuruya cevap verilmemesi hâllerinde; cevabın tebliğini takiben otuz ve her hâlde başvuru tarihinden itibaren altmış gün içinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu’na (“Kurul”) şikâyette bulunma hakkı mevcuttur. Ancak başvuru yolu tüketilmeden şikâyet yoluna başvurulamaz.

Kurul, şikâyet üzerine veya ihlal iddiasını öğrenmesi durumunda resen, görev alanına giren konularda gerekli incelemeyi yapar. Şikâyet üzerine Kurul, talebi inceleyerek ilgililere bir cevap verir. Şikâyet tarihinden itibaren altmış gün içinde cevap verilmezse talep reddedilmiş sayılır. Şikâyet üzerine veya resen yapılan inceleme sonucunda, ihlalin varlığının anlaşılması hâlinde Kurul, tespit ettiği hukuka aykırılıkların veri sorumlusu tarafından giderilmesine karar vererek ilgililere tebliğ eder. Bu karar, tebliğden itibaren gecikmeksizin ve en geç otuz gün içinde yerine getirilir. Kurul, telafisi güç veya imkânsız zararların doğması ve açıkça hukuka aykırılık olması hâlinde, veri işlenmesinin veya verinin yurt dışına aktarılmasının durdurulmasına karar verebilir.

Verilerinizin Şirketimiz nezdinde hassasiyetle korunduğunu belirtir bize duyduğunuz güven için teşekkür ederiz.