{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no", "phone": "" } }, "extraData": { "cd_userHashedEmail": "", "cd_userHashedPhone": "" } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }

Sıkça Sorulan Sorular

Üyelik

Sepetim alışverişiniz sırasında sepetinize eklediğiniz tüm ürünleri görebildiğiniz bir sayfadır. Sepetim bölümüne sağ üstteki Sepet ikonunun üzerine gelerek ulaşabilirsiniz. Burada seçtiğiniz ürünlere ait renk, adet ve toplam fiyat bilgilerini görüntüleyebilirsiniz. Sepeti Görüntüle butonuna tıklayarak Sepetim sayfasına ulaşabilirsiniz. Bununla birlikte eğer varsa Promosyon Kodu’nuzu sepete ekleyebilir, kargo bedeli dahil toplam ödemeniz gereken tutarı görebilir, Alışverişe Devam Et butonuna tıklayarak alışverişe devam edebilir ya da Devam Et butonu ile bir sonraki ekrana geçebilirsiniz. Öncesinde üyelik girişi yaptıysanız doğrudan adres bilgilerinizi göreceğiniz Teslimat sayfasına ulaşacaksınız. Eğer üyelik girişi yapmadıysanız karşınızda giriş yapabileceğiniz ya da hesap oluşturabileceğiniz sayfayı göreceksiniz.

Sitenin en üstünde yer alan Üyelik bölümünde bulunan Üye Ol butonuna tıklayıp bilgilerinizi doldurarak üyelik işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Hesabınız başarıyla oluşturulduktan sonra hesap bilgilerinizi içeren bir e-posta alacaksınız. Lütfen e-posta hesabınızdaki Junk/Gereksiz bölümünü de kontrol ederek, Flormar.com.tr'den gelen gönderileri güvenli listeye ekleyiniz.

Lütfen öncelikle üye olduğunuz e-posta ve şifrenizi kontrol ediniz. Şifrenizi unuttuysanız Şifremi Unuttum linkine tıklayarak Şifremi Unuttum e-postanıza gelen link üzerinden yeni şifre oluşturabilirsiniz. E-posta ve şifre bilgilerinizi doğru olarak girmenize rağmen, hesabınıza ulaşamıyorsanız 0 850 333 0 319 numaradan çağrı merkezimizi arayabilir ya da iletişim formunu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

SMS ve e-posta izinleriniz için Hesabım sayfanızda bulunan İletişim İzinlerim ekranından değişiklik yapabilir veya talebinizi 0850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak iletebilirsiniz.

Üyelik sayfanızda bulunan Kişisel Bilgilerim alanında, ad soyad değişikliğinizi kaydedebilirsiniz. E-posta ve cep telefonu değişikliği talebinizi 0850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak iletebilirsiniz.

E-bülten üyeliği ile Flormar'ın güncel kampanya, indirimlerinden ve yeniliklerinden kayıtlı e-postanız üzerinden haberdar olabilirsiniz. Flormar.com.tr'de üyelik oluşturarak ise özel fırsatların sunulduğu eşsiz bir alışveriş deneyimi yaşayabilirsiniz. Flormar.com.tr’de alışveriş yapabilmek için öncelikle hesap oluşturmanız gerekir. Ayrıca Flormar hesabınızda istediğiniz ürünü favorilerinize ekleyebilir, satın aldığınız ürünler hakkında yorumlarınızı iletebilir ve önceden sipariş verdiğiniz ürünleri kolay bir şekilde tekrar sepetinize ekleyebilirsiniz.

Şifrenizi unuttuysanız Üyelik bölümünde bulunan Şifremi Unuttum linkine tıklayın . Karşınıza çıkan sayfada e-posta adresinizi girin. Kısa süre içerisinde e-posta adresinize bir link gönderilecektir. Bu link üzerinden yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.

Favorilerim, beğendiğiniz ürünlere hızlıca tekrar ulaşabilmenizi sağlar. Bunu yapabilmek için istediğiniz ürünün sayfasında kalp simgesine tıklayın. Favorilerinizi görüntülemek için üye girişi yaptıktan sonra menüden Favorilerim bölümünü seçerek daha önce eklediğiniz ürünlere ulaşabilirsiniz. Bu bölümde yer alan ürünleri istediğiniz zaman bu sayfa üzerinden favorilerinizden çıkarabilir veya dilediğiniz ürünleri seçerek toplu halde sepetinize ekleyebilirsiniz.

0 850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da online iletişim formu üzerinden üyeliğinizi kapatma talebinde bulabilirsiniz.

Web sitemizde stoklarda tükenen ürünler, üretim süresine bağlı olarak tekrar satışa sunulabilmektedir. Stoğu biten ürünleri Stoğu Gelince Haber Ver fonksiyonu üzerinden takip edebilirsiniz.

Birkaç kez denemenize rağmen sayfaya erişemiyorsanız İletişim formunu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.İletişim Formu için tıklayınız

Gizlilik Politikamıza sayfanın en altında yer alan "Gizlilik Politikası" sayfasına tıklayarak ulaşabilirsiniz.

İletişim tercihlerinizi değiştirmek için dilerseniz üyelik bilgileriniz ile giriş yaptıktan sonra Kişisel Bilgilerinizin yer aldığı menüden gerekli değişiklikleri yapabilir, dilerseniz de gönderilen e-postaların en altında bulunan “Flormar e-bülten üyeliğinizi iptal etmek için tıklayınız" bölümüne tıklayarak gerçekleştirebilirsiniz. SMS almak istemiyorsanız, 0 850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak , ya da sitede bulunan iletişim formunu doldurarak bize iletebilirsiniz.

Sipariş Verme

Siparişinizi tamamlayabilmek için Üyelik giriş ekranında şifrenizle giriş yapabilir ya da yeni üyelik oluşturabilirsiniz. Üye Olmadan Devam Et seçeneğiyle ise üye olmadan alışverişinizi yapabilir, sipariş ekranlarını adım adım takip ederek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Siparişiniz sırasında oluşan tüm problemler için 0850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da iletişim formumuzu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.

Kargo takip numaranız oluştuğunda ve teslimat gününde gönderilecek SMS’ler ile siparişinizi takip edebilirsiniz. Siparişinizin durumunu Siparişlerim bölümü üzerinden de takip edebilirsiniz. Siparişiniz ortalama 2 iş günü içinde kargoya teslim edildikten sonra, size e-posta ile ulaştırılacak kargo takip numaranızı ilgili kargo firmasının sayfasına giderek gönderi sorgula bölümünden kargonuzun nerede olduğunu takip edebilirsiniz.

Ödeme işleminiz gerçekleştiğinde, işleminizin başarılı olduğunu belirten sayfaya yönlendirilecek ve sipariş detaylarını içeren bir e-posta, kayıtlı e-posta adresinize gönderilecektir. Her türlü sorunuz için iletişim formu ya da hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında 0 850 333 0 319 numaralı çağrı merkezimiz aracılığıyla bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Siparişinizi kargo firmasından teslim alırken, mutlaka tüm ürünlerin doğru ve eksiksiz olduğunu kontrol ediniz. Eğer teslimat yanlış ya da eksik ise, tutanak tutarak kargonuzu teslim almayınız. Kargodan kaynaklanmayan durumlarda, 0 850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da iletişim formunu doldurarak bize ulaşabilirsiniz. İade etmek istediğiniz ürünleri faturanızla birlikte UPS Kargo ile W5387E kodunu belirterek karşı ödemeli olarak bize gönderebilirsiniz.Gerekli incelemeler tamamlandıktan sonra size bilgi verilecektir.

Aynı üründen daha fazla adette almak istiyorsanız sepetiniz içerisinde adedi değiştirebilirsiniz. Bir üründen en fazla 15 adet sipariş verilebilir.

Web sitemizden aynı gün içerisinde güvenliğiniz açısından en fazla 3 ayrı sipariş oluşturabilirsiniz.

Başvurularınız için 0 850 333 0 319 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden ya da iletişim formu üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Flormar.com.tr sadece Türkiye sınırları içindeki illere ürün gönderimi yapmaktadır.

Toplu sipariş taleplerinizi iletişim formunu doldurarak ya da 0 850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak bize iletebilirsiniz..


Ödeme

Kurumsal fatura kestirerek flormar.com.tr üzerinden sipariş vermeniz mümkün değildir. Kurumsal olarak sipariş vermek için lütfen 0 850 333 0 319 numaradan çağrı merkezimize ulaşın.

Sitemizden kredi kartı ile alışveriş yapılabilmektedir. Kapıda ödeme ve havale seçeneği bulunmamaktadır.

Sitemizden kredi kartı ve banka kartı ile alışveriş yapılabilmektedir.

27.09.2016 tarihinde 29840 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan Banka Kartları Ve Kredi Kartları Hakkında Yönetmelikte Değişiklik Yapılmasına İlişkin Yönetmelik’e göre kozmetik ürünlerinin kredi kartıyla gerçekleşen alımlarında taksit uygulanamayacağı hüküm altına alınmıştır. Bu sebeple 27.09.2016 tarihi itibariyle kozmetik ürün alımlarında kredi kartları ile taksitle ödeme yapılması mümkün değildir.

Havale ile ödeme yapılamamaktadır.

Kredi kartı ve debit kart ile ödenen tüm siparişlerde ödemelerin 3D Secure üzerinden gerçekleştirilmesi zorunludur.

Havale ile ödeme yapılamamaktadır.

Kredi kartı bilgilerinin siteden bankaya aktarılması süreci, bankaların sunduğu maksimum güvenlik sistem altyapısı ile gerçekleşmektedir. Söz konusu güvenliğin çok sayıda bileşenin yanında, CVV2/CVC2 kodu da çalıntı kart veya kart bilgileri ile alışverişe karşı önlem olarak sitemizde kullanılmaktadır. Ayrıca dilerseniz 3D Secure seçeneğini de kullanabilirsiniz.

Kredi kartınızdan eksik veya fazla çekilmesi durumunda, 0 850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da iletişim formunu doldurarak bildirebilirsiniz.

Ürün Gönderimi ve Kargo

Kargoya teslim edilmiş görünen siparişler 5 iş günü içerisinde size ulaşmadıysa, 0850 333 03 19 numaralı telefondan çağrı merkezimize ulaşarak ya da sitedeki iletişim formunu doldurarak bilgi isteyebilirsiniz. Ayrıca, size e-posta aracılığıyla ulaşan kargo takip numarasıyla, ilgili kargo şirketinin web sitesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

Ödemesini gerçekleştirdiğiniz siparişlerin teslimat adresi değişimi yapılamamaktadır.

Flormar'da ürün teslimatı farklı kargo firmaları ile yapılmaktadır. Size e-posta aracılığıyla ulaşan kargo bilgisi ve numarasıyla, ilgili kargo şirketinin web sitesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilir, Flormar hesabınızdaki siparişlerim sekmesi altından teslimat bilgilerinizi öğrenebilirsiniz.

349 TL ve altında yapacağınız siparişlerde 39,99 TL kargo ücreti ödenmektedir. 349 TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücreti alınmamaktadır.

Siparişiniz tamamlandıktan sonra ortalama 2 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Özel günlere ait kampanya dönemlerinde kargo teslim süresi 14 iş gününü bulabilmektedir. Kargo takip numaranız oluştuğunda ve teslimat gününde gönderilecek SMS’ler ile siparişinizi takip edebilirsiniz.

Size e-posta aracılığıyla ulaşan kargo takip numarasıyla, ilgili kargo şirketinin web sitesinden siparişinizin durumunu kontrol ederek ya da kargo takip numaranız oluştuğunda ve teslimat gününde gönderilecek SMS’ler ile siparişinizi takip edebilirsiniz. Dilerseniz ilgili kargo şirketinin size en yakın şubesinden kargonuzu teslim alabilirsiniz. Lütfen şubenizle irtibata geçiniz.

Özel teslim saati ve günü seçimi yapılmamaktadır.

Faturanız, siparişiniz sırasında belirttiğiniz Teslimat Adresi’ne ürünleriniz ile birlikte gönderilmektedir.

Web sitemizde farklı teslimat adresleri oluşturabilirsiniz. Siparişiniz sırasında Teslimat sayfasında Düzenle alanına tıklayarak açılan ekranda sağ tarafta bulunan kısımdan daha önce belirlemiş olduğunuz teslimat adreslerinden herhangi birini seçebilirsiniz. Yeni bir adres oluşturmak istiyorsanız Yeni Adres Ekle butonuna basarak yine aynı ekranda gerekli alanları doldurmanız gerekir.

Ürünler

Aradığınız ürünü üst menüde yer alan Yüz, Göz, Dudak, Tırnak, Cilt Bakımı ve Aksesuar ana kategorileri aracılığıyla ya da yine menünün üst tarafında yer alan arama alanında istediğiniz ürün ile ilgili anahtar kelimeleri yazarak hızlı bir şekilde arama yapabilirsiniz.

Flormar’dan verdiğiniz siparişler bize online olarak ulaşır. Yaptığınız ödeme tutarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Eklemek istediğiniz ürün için yeni bir sipariş oluşturmalısınız.

Kullanım Koşullarına ulaşabilmek için sayfanın en altında yer alan sayfasına Kullanım Koşulları "tıklayarak" ulaşabilirsiniz.

Şu an için deneme boyu ürünlerimiz bulunmamaktadır. Dilerseniz size en yakın mağazaya giderek testerlardan faydalanabilirsiniz.En yakın Mağaza için tıklayınız

www.flormar.com.tr adresinden ürün içerik bilgilerine ulaşabilir, 0 850 333 03 19 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da İletişim Formunu doldurarak bilgi alabilirsiniz.

Firmamız, kullandığımız bileşenler de dahil olmak üzere hiçbir ürünümüzü hayvanlar üzerinde test yapmamaktadır.

Flormar Gebze Organize Sanayi Bölgesin'de kurulu 7.840 m2 lik üretim alanı ve Çayırova adresinde bulunan 11.100 m2 depo alanında yer almaktadır.


ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 22716 GMP ve Helal standartlarına sahip Flormar ; uygun Kalite ve Hijyen şartlarında yapılan üretim ve dağıtım faaliyetleri ile müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmaktadır.


Ürünlerimiz kullanım ömrü süresince oda sıcaklığında, nemsiz ve ışıktan uzak yerlerde muhafaza edilmelidir.

Son kullanma tarihleri ürünlerin üzerindeki etikette ve kutuda belirtilmiş olup üretim tarihinden itibaren 3 yıldır (Örnek: P:07.2023 üretim tarihi E:07.2026 son kullanma tarihi). Ambalajın, etiketin veya kutunun üzerinde kavanoz vinyeti şeklindeki ikonun üzerinde (Örnek: 6M) yazan bilgi , ürünün açıldıktan sonraki kullanım süresini belirtmekte olup 6,12, 18, 24 ve 36 ay olarak ürüne göre değişmektedir.

Güzellik bölümündeki Yüz grubuna ait "Doğru Ürün Uzmanı" aracını kullanarak size uygun renk ve ürünü seçebilir veya size en yakın Flormar şubemizden Güzellik Uzmanlarımızdan yardım alabilirsiniz.

Flormar, ürünlerini ve bileşenlerini hayvanlar üzerinde test etmez. Dünyanın 67 ülkesinde ürünlerini satışa sunan Flormar, hayvanlar üzerinde test edilmesine kesinlikle karşıdır. İş birliği yaptığı tedarikçilerine de bu tutumunu yansıtarak, bu konuda deklarasyonlarını talep etmektedir.

Flormar ürünlerini ve bileşenlerini hayvanlar üzerinde test etmez. Uluslararası arenada kabul gören ISO 9001:2015, ve ISO 22716:2007 GMP sertifikalarıyla Avrupa standartlarında üretim yapan Flormar, Avrupa ve Türkiye Kozmetik Kanunları kapsamında ürünlerinin ve kullanılan bileşenlerinin hayvanlar üzerinde test edilmesine kesinlikle karşıdır. İşbirliği içine girdiği tedarikçilerine de tutumunu yansıtarak, bu konuda deklarasyonlarını talep etmektedir.


Flormar, çeşitli organizasyonlar tarafından verilen “cruelty-free” belgesine başvurmuş durumda değildir. Ancak kozmetik ve diğer ticari ürünleri hayvanlar üzerinde deney içermeyen yöntemlerle üretilmiş veya geliştirilmiştir.


Flormar fabrikası Avrupa Birliği standart ve yasaları çerçevesinde faaliyetlerini sürdürmektedir. Ürünlerimiz Avrupa Kozmetik Regülasyonu kapsamında güvenlik değerlendirme raporlarına sahiptir. Bu regülasyon hayvanlar üzerinde test yapılmasını kesinlikle yasaklamaktadır.


Ayrıca, ürünlerimiz ISO 22716:2007 “Kozmetik - İyi Üretim Uygulamaları” (GMP) şartlarına uygun olarak üretilmektedir. Sahip olduğumuz GMP sertifikası Sağlık Bakanlığı ve uluslararası otorite olarak kabul edilen Bureau Veritas tarafından düzenli olarak denetlenmektedir.


Flormar, yaygın dağıtım sınıfında bulunan renkli kozmetik markaları içerisinde en temiz ürünleri sunmaya yönelik bir vizyonla çalışmaktadır. 5 yıl süreceği öngörülen bir iş planı dahilinde tüm ürünlerin içerikleri tek tek elden geçirilmektedir.


Bu vizyon içerisinde “vegan” özelliklere ve sertifikasına sahip temel makyaj ürünlerinden oluşan “Green up” serisi tüketicilerle buluşturulmaktadır.


Flormar ürünlerini ve bileşenlerini hayvanlar üzerinde test etmez. Uluslararası arenada kabul gören ISO 9001:2015, ve ISO 22716:2007 GMP sertifikalarıyla Avrupa standartlarında üretim yapan Flormar, Avrupa ve Türkiye Kozmetik Kanunları kapsamında ürünlerinin ve kullanılan bileşenlerinin hayvanlar üzerinde test edilmesine kesinlikle karşıdır. İşbirliği içine girdiği tedarikçilerine de tutumunu yansıtarak, bu konuda deklarasyonlarını talep etmektedir.


Bu konuya Flormar’dan farklı yaklaşan markalar hayvan testlerini insan vücudundaki reaksiyonların önceden görmek için yapmaktadırlar.


Avrupa Birliği Kozmetik Mevzuatı ile 2004 yılından bu yana bitmiş ürünlerin, 2013 yılından bu yana ise ürün bileşenlerinin hayvanlar üzerinde test edilmesi yasaklanmıştır. Flormar Avrupa Birliği Kozmetik Mevzuatı doğrultusunda faaliyet göstermekte olup bu yasaklardan önce hiçbir zaman hayvanlar üzerinde test yapmamıştır.


Flormar fabrikası Avrupa Birliği standart ve yasaları çerçevesinde faaliyetlerini sürdürmektedir. Ürünlerimiz Avrupa Kozmetik Regülasyonu kapsamında güvenlik değerlendirme raporlarına sahiptir. Bu regülasyon hayvanlar üzerinde test yapılmasını kesinlikle yasaklamaktadır.


Ayrıca, ürünlerimiz ISO 22716:2007 “Kozmetik - İyi Üretim Uygulamaları” (GMP) şartlarına uygun olarak üretilmektedir. Sahip olduğumuz GMP sertifikası Sağlık Bakanlığı ve uluslararası otorite olarak kabul edilen Bureau Veritas tarafından düzenli olarak denetlenmektedir.


Çin Ulusal Tıbbi Ürünler İdaresi “National Medical Products Administration (NMPA)” Kozmetik Birimi’nin 05-03-2021 tarihinde yayınladığı “NMPA Announcement on Issues about Implementing the Rules for Registration and Notification Dossiers of Cosmetics “ başlıklı duyuruda Genel ve Özel Kozmetik Ürünler tanımına yer verilmiştir. Bu duyuru kapsamında ilgili kozmetik ürünün üretildiği ülkenin/bölgenin yetkili makamlarınca alınmış ürün güvenlik değerlendirme raporu ve toksikolojik değerlendirme geçerli sayılacaktır. Bu yönetmelik Flormar’ın EC No. 1223/2009 EU Cosmetic Regulation gereği aldığı ürün güvenlik değerlendirme raporunu geçerli kılmaktadır. Flormar’ın tabi olduğu (“Chapter III Requirements for Registration and Notification Documents, Article 33”) Avrupa Kozmetik Regülasyonu da hayvanlar üzerinde test yapılmasını yasakladığından Flormar hiçbir şekilde ne hammadde ne ambalaj ne de bitmiş ürün üzerinde hayvanlar üzerinde test yapmamaktadır/yaptırmamaktadır. Çin’de sektör genel kozmetik ürünler ve özel kozmetik ürünler olarak iki kategoriye ayrılmaktadır. Flormar genel kozmetik ürünler kapsamındadır. Çin’e ithal edilen Flormar ürünleri yasalar gereği genel kozmetik ürünleri içerisindedir dolayısıyla hayvan testi gerektirmeyen kategoridedir, Flormar ürünlerinin hayvanlar üzerinde test edilmesi zorunluluğu yoktur.

Flormar ürünlerini ve bileşenlerini hayvanlar üzerinde test etmez. Uluslararası arenada kabul gören ISO 9001:2015, ve ISO 22716:2007 GMP sertifikalarıyla Avrupa standartlarında üretim yapan Flormar, Avrupa ve Türkiye Kozmetik Kanunları kapsamında ürünlerinin ve kullanılan bileşenlerinin hayvanlar üzerinde test edilmesine kesinlikle karşıdır. İşbirliği içine girdiği tedarikçilerine de tutumunu yansıtarak, bu konuda deklarasyonlarını talep etmektedir.


Dünyanın 67 ülkesinde faaliyetlerini sürdüren Flormar, ürünlerinin hayvanlar üzerinde test edilmesine karşıdır. Flormar, ekosistemi içerisinde bulunan tüm paydaşlarına hayvanlar üstünde test yapmamaları gerektiğini net bir şekilde iletmektedir.


Çin Ulusal Tıbbi Ürünler İdaresi “National Medical Products Administration (NMPA)” Kozmetik Birimi’nin 05-03-2021 tarihinde yayınladığı “NMPA Announcement on Issues about Implementing the Rules for Registration and Notification Dossiers of Cosmetics “ başlıklı duyuruda Genel ve Özel Kozmetik Ürünler tanımına yer verilmiştir. Bu duyuru kapsamında ilgili kozmetik ürünün üretildiği ülkenin/bölgenin yetkili makamlarınca alınmış ürün güvenlik değerlendirme raporu ve toksikolojik değerlendirme geçerli sayılacaktır. Bu yönetmelik Flormar’ın EC No. 1223/2009 EU Cosmetic Regulation gereği aldığı ürün güvenlik değerlendirme raporunu geçerli kılmaktadır. Flormar’ın tabi olduğu (“Chapter III Requirements for Registration and Notification Documents, Article 33”) Avrupa Kozmetik Regülasyonu da hayvanlar üzerinde test yapılmasını yasakladığından Flormar hiçbir şekilde ne hammadde ne ambalaj ne de bitmiş ürün üzerinde hayvanlar üzerinde test yapmamaktadır/yaptırmamaktadır. Çin’de sektör genel kozmetik ürünler ve özel kozmetik ürünler olarak iki kategoriye ayrılmaktadır. Flormar genel kozmetik ürünler kapsamındadır. Çin’e ithal edilen Flormar ürünleri yasalar gereği genel kozmetik ürünleri içerisindedir dolayısıyla hayvan testi gerektirmeyen kategoridedir, Flormar ürünlerinin hayvanlar üzerinde test edilmesi zorunluluğu yoktur.


Flormar ürünlerini ve bileşenlerini hayvanlar üzerinde test etmez. Uluslararası arenada kabul gören ISO 9001:2015, ve ISO 22716:2007 GMP sertifikalarıyla Avrupa standartlarında üretim yapan Flormar, Avrupa ve Türkiye Kozmetik Kanunları kapsamında ürünlerinin ve kullanılan bileşenlerinin hayvanlar üzerinde test edilmesine kesinlikle karşıdır. İşbirliği içine girdiği tedarikçilerine de tutumunu yansıtarak, bu konuda deklarasyonlarını talep etmektedir.


Flormar fabrikası Avrupa Birliği standart ve yasaları çerçevesinde faaliyetlerini sürdürmektedir. Ürünlerimiz Avrupa Kozmetik Regülasyonu kapsamında güvenlik değerlendirme raporlarına sahiptir. Bu regülasyon hayvanlar üzerinde test yapılmasını kesinlikle yasaklamaktadır.


Ayrıca, ürünlerimiz ISO 22716:2007 “Kozmetik - İyi Üretim Uygulamaları” (GMP) şartlarına uygun olarak üretilmektedir. Sahip olduğumuz GMP sertifikası Sağlık Bakanlığı ve uluslararası otorite olarak kabul edilen Bureau Veritas tarafından düzenli olarak denetlenmektedir.


Flormar ürünlerinin ve bileşenlerinin hayvanlar üzerinde test edilmesine karşıdır. Flormar, ekosistemi içerisinde bulunan tüm paydaşlarına hayvanlar üstünde test yapmamaları gerektiğini net bir şekilde iletmektedir.


Sipariş İptali ve İade

Siparişinizi kargo firmasından teslim alırken, mutlaka tüm ürünlerin eksiksiz ve hasarsız olduğunu kontrol ediniz. Eğer teslimat eksik veya hasarlı ise, tutanak tutarak kargonuzu teslim almayınız. Kargodan kaynaklanmayan hasar durumlarında çağrı merkezimizi 0 850 333 0 319 numaradan arayarak ya da iletişim formunu doldurarak bize ulaşabilirsiniz. Ürününüzü faturanızla birlikte E-ticaret Departmanı / Kosan Kozmetik Flormar / Cumhuriyet Mah. Plevne Cad. No:5 Çayırova Erlüks lojistik B blok zemin kat Çayırova/Kocaeli adresine, UPS Kargo ile W5387E kodunu belirterek karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Gerekli incelemeler tamamlandıktan sonra size bilgi verilecektir.

Online satış sitemiz flormar.com.tr’den verdiğiniz siparişinizi iade etmek için; web sitemizden almış olduğunuz ürünleri tahrip etmeden/bozmadan, kullanmadan teslim tarihinden itibaren otuz (30) gün içinde teslim aldığınız şekli ile aşağıda bulunan iletişim formunu doldurarak e-arşiv faturanız ve iade etmek istediğiniz ürün/ürünler ile birlikte talebinizi iletebilirsiniz. ALICI’nın istekleri ya da açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibarıyla geri gönderilmeye elverişli olmayan, makyaj malzemeleri, kişisel bakım ürünleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Mesafeli Satış Sözleşmeleri Hakkında Yönetmelik gereği mümkün değildir. İade etmek istediğiniz ürünleri UPS Kargo ile W5387E kodunu belirterek karşı ödemeli olarak bize gönderebilirsiniz. Ürünleriniz firmamıza ulaştığında işlemleriniz on dört (14) gün içerisinde tamamlanacaktır. Site üzerinden satın alınan ürünler mağazalardan ya da genel merkezden değiştirilememektedir. Değişim yapılmak istenen siparişler iade sürecine tabi olur. Yeni talep edilen ürünler için yeniden sipariş oluşturmak gerekmektedir.

Ürünleriniz firmamıza ulaştığında kredi kartı ile yapılan ödemeniz, 14 gün içerisinde bankanıza iade edilir. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı hesap özeti döneminde hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili iade işleminin başarıyla gerçekleştiği ile ilgili e-posta aldıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza iade edilmektedir.

Online satış sitemiz flormar.com.tr’den verdiğiniz siparişiniz ile ilgili cayma hakkınızı kullanmak için; web sitemizden almış olduğunuz ürünleri tahrip etmeden/bozmadan, kullanmadan teslim tarihinden itibaren otuz (30) gün içinde, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin teslim aldığınız şekli ile çağrı merkezimize 0 850 333 0 319 numaralı hattan ulaşarak ya da sitemizde bulunan iletişim formunu doldurarak talebinizi iletmelisiniz. İade etmek istediğiniz ürünleri UPS Kargo ile W5387E kodunu belirterek karşı ödemeli olarak bize gönderebilirsiniz. Ürününüz firmamıza ulaştığında işlemleriniz on dört (14) iş günü içerisinde tamamlanacaktır. Süreciniz tamamlandığında size e-posta ile bilgi verilecektir.

Kampanyalar

Promosyon Kodu alanını, sepet sayfasının altında görebilirsiniz. Bu alana kodunuzu girerek doğrulayabilirsiniz. Eğer kuponunuz geçerliyse, Promosyon Kodum alanının altında yararlandığınız avantajı görebilirsiniz.

Flormar kampanya ve fırsatlarından haberdar olmak için en üstteki Üyelik bölümüne tıklayarak hesap oluşturabilir ya da sayfanın sağ altında bulunan E-Bültene Abone Ol alanından gerçekleştirebilirsiniz.

Flormar.com.tr'de sunulan kampanyalar mağaza ile bazen farklılık gösterebilmektedir. Kampanyaları kaçırmamak için size Flormar'dan gönderilen e-postaları takip edebilir ve sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Flormar Extra

Flormar Extra Gold üyeliği, bir Flormar sadakat programıdır. Extra Gold üyeliği, Flormar Extra ile son 3 ayda 2000 TL ve üzeri alışveriş yapmış, 2 ve üzeri alışverişi olan ve iletişim izni aktif (SMS ile Gold üyesi olduğuna dair bildirim alan) müşterilerimize özeldir. Hem Flormar.com.tr hem de Flormar mağazalarında yapacağın alışverişlerde dahil olabileceğin sadakat programı hangi avantajları sunar öğrenmek için aşağıdaki listeye göz atabilirsin:

• Her alışverişinde fişinin altında bulunan sana özel indirim kodunu sonraki alışverişlerinde kullanabilirsin.

• Flormar.com.tr alışverişlerinde ücretsiz kargodan yararlanabilirsin.

• Kişiye özel indirimler, sürprizler ve hediyeler ile kendini şımartabilirsin.

• Gold üyelerimize özel ücretsiz makyaj etkinliklerine katılabilirsin.


Flormar Extra Gold loyalty programına dahil olmak için hemen alışveriş yapmaya başla, avantajlardan yararlan!


Alışverişlerinden biriken puanları kazanılan sene içinde kullanma hakkın bulunmaktadır. Daha önceki yıldan kazanılan ve harcanmamış puanlar sonraki senenin başında silinmektedir. Bu kapsamda; 2024 yılındaki alışverişlerinden kazandığın puanlar 2024'ün sonuna kadar harcanmamışsa, 1 Ocak 2025 itibariyle geçerliliğini yitirecektir.

Alışverişlerin haricinde yapılan kampanyalar özelinde kazandığın puanların geçerlilik süreci değişkenlik gösterebilmektedir. Flormar kampanyada değişiklik yapma hakkını saklı tutar.


Flormar Extra, internet sitemiz ve mağazalarımız üzerinden yapacağın alışverişlerde ayrıcalığa sahip olabileceğin avantajlı bir üyelik programıdır. Flormar’ın genel ve özel kampanyalarından, tanıtımlarından öncelikli olarak haberdar olabilir; alışverişlerinden puan kazanma/harcama, hediye çeki kazanma, indirim gibi avantajlardan ayrıcalıklı olarak yararlanabilirsin.

• Flormar Extra ile yeni müşterilere ilk 399 TL ve üzeri alışverişlerinde anında 200 TL hediye puan

• İkinci alışverişinde %5, sonraki tüm alışverişlerinde %10 ekstra TL puanlar

• Doğum günü haftanda sana özel indirim ve hediyeler

• Flormar Extra ile sana özel kampanyalar ve özel indirimler

• Tüm kampanya ve indirimleri ilk sana haber veren duyurular

Flormar.com.tr’ye üye olarak veya mağazalarımızdan yapacağın alışverişlerde SMS aktivasyonu ve ileteceğin izinler ile Flormar Extra üyesi olabilirsin.

Flormar.com veya mağazalarından yapacağın ilk 399 TL ve üzeri alışverişlerinde anında 200 TL hediye puan, 2. alışverişinde %5, 3. ve sonraki alışverişlerinde %10 puan kazanırsın. 1 Puan, 1 TL değerindedir.

İnternet alışverişlerinde biriktirdiğin puanlarının TL karşılığındaki değeri, yapacağın alışverişin toplam tutarından düşülür. Puanlar parçalı olarak kullanılamamaktadır. Örneğin; alışverişlerinden 30 puan kazandıysan, 100 TL’lik bir ruju 70 TL’ye alabilirsin. Fakat 100 TL’lik bir ruju alırken biriktirdiğin 30 TL puanın yalnızca 15 TL’sini kullanmak istersen, puan seçimi yapılamayacaktır. Ayrıca yapılan alışverişin tamamı puanlar ile ödenemez. 0,01 TL dahi olsa müşterinin bir tutar ödemesi gerekmektedir.

Kazandığın puanları mağazalarda ve Flormar.com.tr’de kullanabilirsin.

Mağazada kazandığın puanları Flormar.com.tr üzerinden yaptığın alışverişlerde kullanabilirsin. Puanlarının TL karşılığındaki değeri, yapacağın alışverişin toplam tutarından sepette düşülür. 

Kazandığın puanları başka kampanyalarla birlikte aynı sepette kullanabilirsin. 

Biriken puanlarını sepet sayfanda görüntüleyebilirsin. Mağazalarımıza giderek kasa görevlilerimizden de puanlarını öğrenebilirsin.

Alışverişlerinden biriken puanları kazanılan sene içinde kullanma hakkın bulunmaktadır. Daha önceki yıldan kazanılan ve harcanmamış puanlar sonraki senenin başında silinmektedir. Bu kapsamda; 2024 yılındaki

alışverişlerinden kazandığın puanlar 2024'ün sonuna kadar harcanmamışsa, 1 Ocak 2025 itibariyle geçerliliğini yitirecektir. Alışverişlerin haricinde yapılan kampanyalar özelinde kazandığın puanların geçerlilik süreci değişkenlik gösterebilmektedir. Flormar kampanyada değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

Puanlar, kişiye özeldir. Biriken puanlar farklı hesaplara aktarılamaz veya diğer hesaplarda biriktirilen puanlar ile birleştirilemez.

Üyeliğini iptal ettirmek istiyorsan, yazılı olarak, e-posta (bilgi@flormar.com ) ile veya Flormar Çağrı Merkezini (0850 333 03 19) arayarak üyeliğini sonlandırabilirsin.

İstek ve Şikayet

Flormar’ın renkli yolculuğuna daha yakından göz atmak istersen Instagram üzerinden @flormarcareers ‘ı, iş ve uzun dönem staj imkanlarını incelemek için  Kariyer.net ve Linkedin’de ilanlarımızı takip edebilir ve başvurabilirsin.

Flormar bayilik açma talepleriniz için sayfanın en altında yer alan Franchise sayfasında bulunan formu doldurabilir, 0 850 333 0 319 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden ya da franchise formu üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Başvurularınız için 0 850 333 0 319 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden ya da iletişim formu üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Web sitemizin en üstünde yer alan Mağazalar bölümünü tıklayıp Mağazalar ülke / şehir seçerek Flormar noktalarının iletişim adres ve telefonlarına ulaşabilirsiniz. Ya da Konum butonuna tıklayarak size en yakın mağazaları görüntüleyebilirsiniz.

Mağazalarımız ile ilgili görüş ve önerilerinizi 0850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da iletişim formunu doldurarak bildirebilirsiniz.


Flormar her zevke ve ihtiyaca yönelik yüzlerce ürününü dünyada 6 kıtada 100'den fazla ülkede satışa sunuyor. Flormar mağazalarının bulunduğu satış noktalarını öğrenmek için web sitemizin en üstünde yer alan Mağazalar tıklayabilirsiniz.

Flormar ile ilgili tüm istek, talep ve görüşlerinizi 0 850 333 0 319 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak bildirebilir, ya da sitede bulunan İletişim Formunu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.

Ürünler ile ilgili şikayet ve taleplerinizi 0 850 333 03 19 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da sitede bulunan İletişim Formunu doldurarak bize iletebilirsiniz.